Sunday, December 19, 2010

bakal cuti paksaan selama seminggu!

today is monday.. i have 4 days left before semester break.. eh tak tak.. sebenarnya, company tempat aku bekerja mengerahkan semua staff bercuti selama seminggu mulai isnin depan.. ya, kerahan cuti.. nasib baik baki cuti aku cukup2 untuk support kerahan cuti tu.. kalau tak aku akan dikerah menolak cuti tahun depan.. gila tak gila? huhh...

dan ya, kerahan cuti ni buat aku rasa macam semester break -_-"

kerahan cuti ni berkecuali untuk staf operasi.. dan staf tersebut termasuklah team aku.. ya, perlu memastikan laptop sentiasa on dan hp sentiasa dikocek.. kalau seluar/skirt takde kocek mungkin kena gantung macam necklace? bakal sakit tengkuk.. T______T

plan for the break will be:
  1. melepak di rumah
  2. berjaga malam dan bangun tengahari
  3. online 24hours
  4. edit gambar yang tinggal ratus2an
  5. upload gambar yang siap diedit
  6. kemaskini database gambar
  7. tonton anime (banyak anime yang nak kena catchup balik ni!)
  8. bercucuk tanam secara extreme di farmville (ya, aku akan main sampai muntah!!!)
plan yang mungkin akan dibuat:
  1. kemas bilik
  2. rearrange bilik
  3. basuh kereta luar & dalam (selama ni basuh luar je boleh? hahahha)
  4. eksesais (masuk dalam list mungkin??? adehhh.. adasyut, sila insaf ASAP!)
projek in mind (this will continue until next year.. kira part of azam tahun baru la.. cuma start a week earlier.. hehehh):
  1. projek 1 - frame picture
  2. projek 2 - gardening
  3. projek 3 - photoshooting
as of today, my garden looks like this:


gila lame kaaaannnn!!!! yes, i am determined to change it.. i have some themes and designs in mind.. no need to elaborate here la.. just wait and see the transformation ok?! (^_^)V

No comments: