Wednesday, December 10, 2008

dinner with my bro

**sambungan cite yg lps, slps aku jupe my bro outside my house**


we went out to have dinner... g la mkn pizza kat pizza hut kat tesco... borak2 la ngan dia dr dlm kete smpi kat table and also over the food... lama tak borak ngan adek laki aku yg sorg nih... dah kurus dah dia... bdn pun dah cantek... jeles lak aku... ehehehehe.....

selak2 menu tetiba nmpk baked meatball with cheese... tetiba terigt en. stan n janjiku pdnya... ohohohoohoh... if you read this, aku akan bwk ari jumaat nnt eh... (^_^)

ok back to my bro...

we as usual, will update each other about our lives... n aku cam bese akan bebel2 nasehat dia itu ini (kunun kakak yg baik... ohohoohohoh)... tp ade 1 thing yg wat aku btol2 kagum ngan dia...

aku cite psl sum1 kat dia... how i like him so much... but since we met at the wrong place and the wrong time, i dont think we can be together... pastu dia ckp cani:

"love is not wrong... it's never wrong... it is us who make it wrong... n it is also us who can make it right"

teeeettttt... ni ke adek aku yg ku kenali dulu??? wah wah waaaahhhh... terpana aku seketika... seb baik ms tu bkn tgh mkn... kalo tak mau aku tercekik pizza... huhuhuhuhuuh....

he also encouraged me to start making a move... but when i told him i dont want to jeapordise the friendship between me and him, he admitted it is hard... n he has nothing more to say about it... sbb complicated...

well... maybe we're not meant to be together after all... (T_T)

hmmm... ble pk2 blk... ade btolnye ape yg adek aku ckp tu... tak kesah la aku ni kwn dia ke bkn ke... keje sama2 ke tak ke... jupe ari2 ke jarang2 ke... gaji sama byk ke tak ke... lain2 background ke sama ke... kalo btol hati tu dah nak, ape2 pun leh dikompromi... compromise on how the two of us can deal with it so we can live happily ever after... even living a simple life... but can still be happy... no hard feelings...

bak kata org tua2; nak seribu daya tak nak seribu dalih...

well again... maybe we're not meant to be together after all... (T_T)



~mungkin aku tidaklah sempurna... tetapi hatiku memilikimu sepanjang umurku... mungkin aku tak bisa memiliki... dirimu seumur hidupku...

16 comments:

Unknown said...

huhuh..kejiwangan kekaratan tol..tp mmg betul pun..bukan slh ko klu ko tersuka some1 tuh..sbb perasaan dtg tiba2..ko x suh dtg pun die nk dtg gak...ko xleh nk stopkan gak perasaan tu..kdg2 cinta bleh wat org giler, wat org ngs, ketawa, sakit, merana, gembira, bahagia..tp susah kita nk jangka ape yg akan berlaku..klu die mmg jodoh ko, lari ke hujung dunia pun, dia tetap utk ko...klu dia bukan jodoh ko, walau cmne ko kejar pun..ko xkan dapat..mmg usaha tu penting tp ada kalanya kita kene akur ngan takdir..teng teng teng!!!(JGN MUNTAH SETELAH MEMBACA CORETAN AKU NIH)

DSBlacky said...

aku macm tahu SIAPAKAH ORANG ITU..... sabar ada... cinta tidak semestinya memiliki tetapi mencinta tanpa mengharap kan balasan adalah paling suci (heheeheh.. aku klakar ila)

Unknown said...

ape plak aku yg kalko..hakhakhak!!!jiwang x ayat aku???hebatkan???wawawawa..sj nk bg Ada muntah..lalalal

DSBlacky said...

hahaha ko memang.....

Unknown said...

aku memang ape???memang baik ek??hahahaha!!!sj nak perasan..asik org lain je perasan..tp aku x majuk pun klu org x puji aku..

Anonymous said...

sob3....aku dpt rasa apa yg ko rasa ada...huhu :-( ko paham kn. tp btul gak pe yg kwn2 kte ckp ni. diorg kn byk pengalaman...hehe

p/s: aku nk tny pendapat korang la, kalu korang kt situasi ada ni korang watpe ek? give up or try to tackle? or ada cadangan lain? bg la tips...haha

~ xoxo ~

Unknown said...

klu die single try la..tp klu die mcm dh tolak kita secara tak direct..paham2 la sendiri..kalau dis dh ade couple or wife,jgn cari penyakit or try nk sakitkan pompuan tu plak..give je la..

Unknown said...

Correction:

klu die single try la..tp klu die mcm dh tolak kita secara tak direct..paham2 la sendiri..kalau die dh ade couple or wife,jgn cari penyakit or try nk sakitkan pompuan tu plak..give up je la..ape perasaan kite klu org nak amik hak kite??cmtu la..tp kalau die single mcm suka kita..x slh nk cuba

whitelilies island said...

aku stuju ngan uetoAya..aku nye prinsip, aku akan fight for what i want..tp kalo fight for sum1 who already attached with sum1, that is smthg i swear to myself i won't do..sbb aku tau ape prsaannye kalo org yg kite syg dirampas org..sgt saket utk memadu kaseh..(ohohhohoh..ayat jiwang lg..ahahahaha!!)

aku penah ckp before aku sgt suke n berterima kaseh kat org tu..n aku pun ade ckp aku tak kesah pun kalo aku tak dpt dia, janji sbb dia aku willing utk berubah ke arah yg lbey baik..cuma skrg aku rs tamak sbb aku nak memiliki dia..n i feel bad about it..so skrg ni aku akan wat bodo je..aku akan cuba utk ignore ape yg aku rs utk dia..

kalo jodoh tak ke mana kan..kalo takde jodoh, i'd rather him to be a fren.. (^_^)

Unknown said...

ye betul dada!!..hakhak..bukan slalu pun nk jiwang karat..pape pun aku mmg setuju 100% tentang jgn suke or amik pakwe or suami org..n aku sgt setuju jugak kalau ade jodoh x ke mana..tp aku tau, mmg susah n agak merana sikitla kalau kita x dpt org yg kita suka..aku xde pengalaman tp aku pnah tgk lelaki yg suka aku dr form6 smpi skang menangis sbb aku x terima dia...sian, tp cinta xleh dipaksa2!!

DSBlacky said...

fight for what i want...
best la ayat ni
chayok chayok..

Unknown said...

dada mmg gangster..sesuai ngan aku yg YAkuza n pembunuh upahan..hakhak..sume pun nk fight...jgn menyerah kalah ok..aja aja fighting!!!

whitelilies island said...

ahakhakhak.. aku lah anak pd Tommy Vercetti..asal dr Miami..
yeh yeeehhh...welcome to miami..
ahakhakhakhak...

Unknown said...

oo yeke ada??/aku baru tau hari ni (layan je, nnt nangis plak)

DSBlacky said...

betul ke ku bace ni...hahahaha tak pernah pun ada cakap bahase miami..hahaha

whitelilies island said...

hampeh..aku nak berangan pun tak leh ke?? :-P

takpe2..aku pasrah dan redha atas ape pun ketentuanNya..sbb hanya Dia yg lbey tau what is the best for me, kan? hehehe (^_^)