Sunday, October 12, 2008

dugaannya - hujan

Hujan _-_ Dugaann...


Bapanya mahukannya jadi seorang askar,
Bukan cita-citanya,
Bukan impiannya.

Dia terlalu muda tuk tinggalkan keluarga,
Bila tiba masanya,
Pilu mula terasa.

Berkecamuk hati,hatinya sendiri,
Persoalannya kini,sampai bila mampu ku bertahan,
Mampukah ku bertahan?

Wowo,
Nampak ketarakah dilema di wajah ku,
Wowo,
Diluarnya tenang tapi tuhan saja tahu.
Wowo,
Nampak ketarakah dilema di wajah ku,
Wowo,
Diluarnya tenang tapi tuhan saja tahu.

Beginikah selalunya cinta,
Diakhiri sengsara,
Setelah dicurahkan semua.

Cuba ku dalami,
Sampai termimpi mimpi,
Namun apa yang ku jumpa,
Semuanya sama.

Berkecamuk hati,hatinya sendiri,
Persoalannya kini,sampai bila mampu ku bertahan,
Mampukah ku bertahan?

Wowo,
Nampak ketarakah dilema di wajah ku,
Wowo,
Diluarnya tenang tapi tuhan saja tahu.
Wowo,
Nampak ketarakah dilema di wajah ku,
Wowo,
Diluarnya tenang tapi tuhan saja tahu.

Ini semua dugaan Nya

10 comments:

uetoAya said...

ada bontot ayam..aku ngan ain punye la hepi tgk lagu ni..pastu xleh donlod n dgr..kitorg kecewa bangat ngan ko..ada dah berubah!!!!!!!!!

whitelilies island said...

Ahaha..itu adelah utk perhiasan semata2...ahahaha!!

uetoAya said...

ko wat aku kecewa ngan ko whitelilies..teganya hatimu melukakan aku..hukhukhuk

cahaya said...

korang nk lagu ni ke? nnt aku try cr ek...mintak2 la bole download.

~ xoxo ~

whitelilies island said...

aku dah dwnld aritu tp skali aku nye pendrive ilang..
sdeyy tol aku..hmmm.....

whitelilies island said...

TM nih xleh bg dgr lagu ni..

cahaya said...

haha....huhu...sedey gak lirik ni...sob2

~ xoxo ~

whitelilies island said...

ko ni dilaa..asek bersdey jee..

aku kan sepjg week ni asek rs nk menyanyi je..nape eh..mst dak2 yg dok kat "island" aku tu tensen ngan aku asek dgr aku menyanyi je dr pg smpi mlm..ahahahaha...

cahaya said...

korang tolong ar wat aku hepy...:-)

~ xoxo ~

whitelilies island said...

kekasihku..
jgn bersedih lg..keringkanlah air mata di pipi..
kekasihku..tabahkan hatimu..kerna kita x pernah menduga..halangan yg melanda melemahkan impian bersama..
jgn dikesali atas apa yg terjadi..mungkin rahmat sebaliknya..membuahkan bahagia..
kekasihku..aku tahu..kita sama slg percaya..tidak pernah ada dusta..kasih antara kita..jgnlah berduka..
jgn berdendam pada sesiapa..bersabarlah menerima..segala-galanya dgn redha...