Sunday, September 25, 2011

my love for you

i think my boyfren's popularity has overshadowed mine.. eh, popular ke aku??? hakhakhak... :-P

ramai yang cakap boyfren aku sangat familiar dan selalu nampak kat federal highway.. walaupun dia dah tua dan agak membuatkan aku sakit kepala bila dia buat hal, tapi aku tetap sayangkan dia.. ramai yang tanya tak mau cari boyfren baru ke? truely saying, ada hasrat dan cita2 ke arah tu, tapi bukan sekarang.. ada banyak lagi perkara lain yang lebih penting untuk aku concentrate on.. buat masa sekarang, aku cukup bersyukur dan rasa bertuah dengan apa yang ada..

rasa2nya kalau dah ada boyfren baru pun aku tetap nak dia ada dengan aku.. poligami gitteww.. hikhik..

boyfren, my love for you is eternity...


~boyfren and i in JB~


~boyfren and i in alor setar~


~boyfren and i in penang~


~boyfren and i in kuantan~


~boyfren and i in putrajaya~

No comments: