Saturday, August 9, 2008

the quest of niniey's wedding present

uhuhu...pnatnyee berjln2 mencari adiah kawen niniey..

target of the quest: SONY DVD PLAYER
accompanied by: en. stan nero

mula2..g midvalley..tgk2 kat kdai SONY tu..decide lunch dlu..sbb en. stan dah sgt lapa..oleh krna en. stan mengidam carl's jr, maka pegi la mkn kat c2..adelah 2 weekend berturut2 mkn carl's jr ok..ni kalo pakcik carl tau mau dia berdoa bia ade 1000 lg org cam aku di setiap branch dia all over the world..ehehehehe...

lps mkn, pegi la blk kdai tu..xde la plak model yg kitorg nak..ade yg plg murah tp function x best..ade yg mhl tp luar budget..jdnye..bncg punye bncg..kitorg decide pegi lowyatt..

pegi la naik tren..adelah sgt ramai org..dan cuaca sgt pns..i really hate crowds..to be under the sun in the middle of a crowd is such a headache-starter..tp aku still maintain macho..wahahahaha..

lowyatt pn ramai gle org..jln2 smpi atas skali tp x jupe kdai SONY..huh..tensen amat..seigt aku mmg ade kdai electrical appliances kat c2 tp la ni dah x dak..derang dah tkr kut..aku pn xtau since bila..nmpk sgt aku dah lama x gi c2..hmmmm...

2-2 dah pnt..muka msg2 dah x comeyy dahh..wat last tour kat plaza tuh..carik punya carik ade la 1 kdai nih jual electrical appliances..pastu tgk ade DVD player brand lain gak..lps compare features n prices..en. stan pn ckp better bli SAMSUNG DVD player..sbb function lg byk..n price is ok..aku selaku ajk adiah adelah menurut aje kate bos ye..ok di mata n pikirannye, ok je la bg aku..yahahahaha...

dah bli, kami pn blk..blk pn org ramai nk mati..kaki aku pn dah skt..ms blk pn dok berdiri dlm tren..tu laaa...dah tau nk g jln2 carik adiah sebok gak nk pakai heels..sengal sengal....

g naik opis..sbb wrapper n reben kat opis..walopun x bape nk kreatip sgt tgn nih..tp hasilnye adelah memuaskan..leh la diterima, ade laa rupe adiah nyeeee...eheheheheheh...

~sebelum & selepas~

~comeeyyy kaaaannnn....nyehnyehnyeh (x malu puji diri sndri ;-P)

3 comments:

Anonymous said...

Wahhh

tau jugak ko letih erk..igtkan gagah berjalan sambil pakai high hill..

Heehe dah la penat, serabut org ramai..

Patut la teguk kickapoo sampai tumpah2 kat baju ye hehe..

whitelilies island said...

ceh..gelakkan aku eh..
brani eehh.. :-P

Anonymous said...

aku da agk dah diorg 2 org nie ader skandal....