Sunday, December 14, 2008

tdo kat umah ain

Arini gi opis gak walopun cuti sbb dah janji ngan hamzi nak edit lagu utk show dinner tu nnt…

Mlm ni tdo umah ain ngan ila… ni first time tdo ngan ila… ila asek main ngan bontot aku je… lepas dah puas, asek korek telinga mengabeskan putik kapas mak ain… kesian mak ain… nnt mak ain nak anta bil kat umah ila… nnt ila mst dah serik nak dtg umah lg (tp ila ckp dia takkan malu dtg lg kat umah ain dan abeskan putik kapas mak ain… ila mmg cacat)…

Mak ain takde blk kpg jd kami temankan ain mlm ni… esok mak ain dah blk cni…

Td sbm blk umah ain, kitorg g makan kat Mr. Teppanyaki kat sunway pyramid… mknan yg dimakan adelah:

  • Adasyut – salmon bento
  • Ain – chicken n beef teppanyaki
  • Ila – mixed seafood teppanyaki


Huhuhu… lately asek rs nak mkn Japanese food je… nape eh… adekah jodohku nnt org jepun?
Tp mak aku lately asek masak kari je… adekah mak aku akan bermenantukan org penang? @ Indian? @ anak mami @ tiada kaitan lgsg dgn mana2 yg tlh disebut td??

Ok… aku pun tatau ape yg aku cuba tuliskan di sini… ahahahahaha!!!

Sbnrnye aku just nak btau yg ni first time tdo kat umah ain… and first time tdo ngan ila… tu je… ahahahahaha!!!

(-_-“)





7 comments:

DSBlacky said...

hahaha... ko betul tulis ke?

whitelilies island said...

ape lak yg tak btolnye..ni kan aku dah tls, dah siap post dah..
hehehee...

Unknown said...

sebenarnye cerite di atas adalah fitnah semata2..aku x asek main bontot die ok!!!aku just wat iklan pampers tu..hahahaha!!aku sgt kenyang sbb mkn mix seafood pastu mkn koko krunch depan tv smbil tengok CSI..sgt best!!

whitelilies island said...

eheh..
sukati la uetoAya..ehehehhee...

tp mmg bes..dpt mkn japanese n mkn makanan comey smbl baring dpn tv..siap ila wat slimming treatment utk aku lg..ahahahahaha...

DSBlacky said...

heheh.. pastu minyak kena mate aku...panas......

whitelilies island said...

ko la..org slimming treatment kat bdn, ko nak gak wat kat mata..
ahahahaha....

DSBlacky said...

hahahah.. aku dah tergosok kat mata... hahahahah