Thursday, February 5, 2009

7 perangai2 manusia yg aku benci dan wujud di opis nih:

7 perangai2 manusia yg aku benci dan wujud di opis nih:

1) provokasi


-manusia ni suka provoke org lain utk bergaduh sesama sndri ye... sy tatau ape motifnye tp mebi dia mmg suke utk lihat org lain saling tdk bertegur sapa... dia takkan provoke secara terang2an tp secara halus dan sulit cnthnye, dia akan bertanya soklan spt berikut:
"kak ada tak gi mkn ngan derang ke?"

fuck.


2) menunjuk lagak

-manusia ni suka nak tnjk lagak dr segala serba dan serbi... dia takkan pedulik even dia hanyalah berpura2 atau berdusta semata2 utk membuktikan yg dia lah terhebat dr yg lain2...

fuck.


3) mengadu domba

-manusia ni akan suka nak mengadu benda2 yg tak elok psl org lain kat org atasan spt bos... cam sial... kunun nk bg up diri sndri la... eh hello!! kalo nk up diri sndri pn perlu ke smpi nak burukkan org lain... mane teamwork? together we achieve more??? taik la ko...

fuck.


4) mengampu

-manusia ni suka nak memuji2 dpn ko tp blkg ko kutuk tak hengat... ni pn sama cam sial... ko igt ape, aku mkn saman ke ngan pujian sume tu... adelah sgt nmpk ko nak mengampu... ko akan wat diri ko nmpk sgt terhegeh2 utk dptkan attention... wat aku nyampah ok!!

fuck.


5) gedik

-manusia ni mmg sgt gedik especially dgn kaum jantina yg berlawanan dgnnya... sgt menyampah ok... kang tetiba dgr sore yg kunun menggoda jiwa la, sdgkan telinga nih cam bernanah dah dok dgr sore dia...

fuck.


6) menggosip

-manusia ni suka nak korek rahsia org lain pastu jaja satu opis... cam bangang... dok la jaja rahsia org tp diri sndri pn wat benda yg sama...

fuck.


7) menyebok hal org lain

-sukati aku la kan nk wat pe sume... yg ko nak sebok tu pe hal... sukati la aku nak mkn kol bape, nak dok kat mana... perlu ke aku report kat sume aktiviti seharian aku di opis nih??

fuck.



leh tak aku nak tag post nih... hakhakhak...

aku nak tag:
ain
ila
moon
dilla
zielalalala
stannero

3 comments:

Zeela LaLaLa said...

tag hehehe..ok ok! nnt aku jawab. wakakakakaka.

Zeela LaLaLa said...

weh..sume kene ade fuck ke? wahh..very fuck yu kan. ahahaha

whitelilies island said...

tak kesah la nak letak pe pn janji ia adelah satu carutan..ahahahaha..