Friday, March 27, 2009

malas + serabut = let's celebrate!! ^_^

haa?
blog?
ape tu blog?
aku ade blog ke?
bile plak aku ade blog nih?



hahahahaa.. ye, aku spt lala yg semakin melupakan aktiviti blogging ini..

and it has come on the 100th post.. ye, mari celebrate -_-"


byk yg nak diceritakan tp terlalu pendek waktu..
byk kata yg nak dituliskan tp terlalu mls jari menaip..
byk perkara yg terjadi, byk yg nak update..

tp kemalasan mengatasi segalanya..

malas dek keserabutan fikiran.. byk perkara yg difikirkan..

ape yg aku fikir?

macam-macam... malas nak tls ape dia...

hahahaha.. mls lg.. ye, kemalasan sdg melanda...

watever pun, dlm mls2 aku ni, byk benda yg aku dah achieve btw the last post and this one.. yup, aku puas hati aku hepy aku gembira...

at least keserabutan tak menghalang aku utk trs cruising my life.. especially in doing things that i love most;

さしん お とります.. taking pictures ^_^

the collection is growing.. i love it..

at least dlm kemalasan n keserabutan ni, i have smthg to celebrate.. yeaaayyy!!! \(^o^)/

1 comment:

cahaya said...

fuhhh.....lame giler ko x update blog ni. skali aku bukak....ha tu dia punya la byk....tp mana citer penang?manhattan? yg ku tunggu sgt2 ni....hehe