Saturday, July 31, 2010

current mood: shrugging

lama dah tak update apa2 kat photobucket.. tadi tengok visitor stats pun sangat menyayat hati T____T

tahun ni tak ada special event yang boleh buat aku rasa eager dan excited untuk tangkap gambar.. kamera aku tu pun dah berhabuk dah tak cuci.. kesian dia..

atau mungkin sebab semangat yang dah hilang?? *shrug*

hmm nak ikut alang & ajer pergi aussie, tak mampu la pula.. berat hati betul last time bila bagi jawapan NO pada diorang.. terharu tau diorang ingat kat aku ajak join diorang pergi sekali.. hmmmm....

maybe next time..

will it be next time? *shrug again*

currently hidup aku terasa mendatar je.. tiada spike.. cuma semalam aku telah melangkah satu step forward in my personal life.. hehh..

tapi tu je la pun.. yang lain tak ada apa2 yang menarik..

kesimpulannya, hidup aku kini rasa seperti garis lurus yang tak ada perhetian yang menarik untuk disinggahi..

bosan.

hmmm... *another shrug*

No comments: