Tuesday, December 23, 2008

tuesday, dec 23 08

~time: 5.00pm

just finished cooking baked pasta..
took a shower before heading off to sunway pyramid..


~time: 5.45pm

suddenly changed plan..
packing up stuff to go for a swim first before heading off to sunway pyramid..


~time: 7.00pm

finished swimming..
driving to sunway pyramid..


~time: 7.30pm

in shock... the flyover from jln subang to sunway's parking area was jammed... jam yg sgt teruk ok... tak penah2 plak jln tu jam before...
ms ni dah terbayang2 seluar2 di esprit n element melambai2 pemergianku... huhuhuhuh...


~time: 7.30pm++

ms tgh sebok2 curik jln org utk wat u-turn, got sms from ain...

Ain: Ada k0 kat sunway lg ke?
AdASyuT: Aku bru nk msk paking skali tgk org ramai sgt..xjd la aku..tp aku stil kt dpn sunway ni..
Ain: Ye ke. 0k.

(dlm pale aku berpikir: slalu ain tanye cani dia ade kat sunway gak nak ajk join mkn skali)

AdASyuT: Nape? Ko katne?
Ain: Aku kat 0fic lg. Aie nak amik k0l 9.30. Aku xmau, call mak aku dia xangkat. Aku nak blk sendr takut. Haha. Gile dah aku ni. Tid0 0ffc aku.
AdASyuT: Ko bia btol! Ko nk aku amek ko ke? Aku leh je nk grk trs ni..
Ain: Leh gak. Xnyusahkan k0 ke.
AdASyuT: Aku dah otw da pn..ko tgu je c2 k..hehe
Ain: 0o 0k.
AdASyuT: Sape lg ade kt opis tu? Ko sorg jeke?
Ain: Ada mirul zaim fakhrul lala n dak baru


~time: 8.10pm

driving along NPE...
tetiba terigt ain penah ckp cani:

lain kali aku akan berhati2 ngan org yg baik ngan aku

erk... *gulp*


~time: 8.20pm (lbey krg laa)

already in front of annexe 2... igt nak srh ain trn... skali terigt dak ni penakut nak mati... g la naik opis (tetiba terigt bju yg dipakai adelah seksi di dpn... jd cpt2 cover ngan rambut... ahakhakhak)

lepak jap ngan ain kat meja dia... ain cite psl ceramah yg dia kena attend siang td... pastu blah n trs g mkn2 kat kpg medan kat kdai pondan... pastu borak2 gelak2... aku ckp psl ape yg aku pk ms otw amek dia td... jenuh dia gelakkan aku... ahakahakahak (-_-")

ain ckp:

baik ko lain la Ada

ok noted... (^_^)


tp aku ckp gak kat dia... kebetulan je sbnrnye sbb ms dia btau dia still lg kat opis, aku btol2 kat u-turn tu... elok je abes baca msg dia, trs aku straight, tak amek u-turn tu...

n kebetulan gak aku nak g swimming before pegi sunway...

n kebetulan gak ramai gle org nak g sunway dan telah menyebabkan aku tak jd nak gi situ...


~time: 10 smthg (otw blk ke umah lps anta ain)

got another sms from ain...

Ain: Tq ada. Ingat ni 1 keajaiban. Hehe
AdASyuT: Ahaha..baikk!!


(^_^)



~ain, sonok kuar mlm td... sbb kite dah tak yah kuar sorok2... PM pun takkan leh nak ckp ape2 or majuk bkn2 sbb kite kuar berdua je tak ajak dia... first time aku rs btol2 bebas lps insiden tu... aku sukee... ehehehhee... (^_^)

12 comments:

DSBlacky said...

TQ amik aku.... padam muka aie... sape suruh gurau macam tu.. aku berpegang pada janji....

aku pun rase kebebasan itu ADA.... sangat best... PM dah takde hak dalam hidup kite....

Ingat kite kena jadi positif tau... yang penting sekali dan sekali PM bukan kawan kite lagi... itu yang sangat seronok dalam sejarah hidup aku...

B prositif... B prositif... B prositif...

DSBlacky said...

B prositif... B prositif... B prositif...

whitelilies island said...

ye baikk!!

B prositif... B prositif... B prositif...

Unknown said...

korang ade telepati..hohoho!!ada-tele, ain-pati..telefon ngan pendatang asing tanpa izin!!

whitelilies island said...

uetoAya: ampeh!

aku ngan ain ade superpower..kitorg adelah ahli2 HEROES yg sbnrnye..berasal dr kpg. konoha..uhuhuhuhuh..

DSBlacky said...

aku salah eja positif.... hahaha

ye kami adalah super heroes yang sebenar.....

kami tidak boleh bergabung.. kalau tidak kami akan menjadi satu momentum yang kuat...hahahah

whitelilies island said...

dan kami akan membuat dunia custcare nih huru-hara kalo kuasa kami digabungkan..

muahahahahaaha!!!

DSBlacky said...

tul2 huhuhuhhu... mungkin ada campuran memontum yang gimik hehehehe....

ohvee said...

"just finished cooking baked pasta.."

mau order next week ok!mau satu. sgt sedap. nyumnyum. ingat yek!

whitelilies island said...

ok lala..aku dah take note ur order.. (^_^)

DSBlacky said...

lala ni bukan tempat amik order la...heheheh

whitelilies island said...

takpe..aku dah take note dah order tu..next week eh lala..

tq for ur order.. (^_^)