Tuesday, October 13, 2009

geram geram~~

aku plg pantang kalo ade org yg asek nk ponteng keje nih..
aku tak kesah kalo dia dtg lmbt ke.. slalu run ke.. jnji keje dia siap..
tp bile ada yg asek nak dok ponteng keje.. balik2 MC balik2 EL, aku pn jd bengang..
efek performance team dowh..
dah la team mmbr bape kerat je.. lg la terasa bebanannya..

dia ckp dia MC sakit mata..
igt aku tak tau ke mak dia dtg dr kpg so nk g jln2 ngan mak dia..
sialan.
ko plan la cuti ke pe ke.. dah la team aku mmg short one mmbr sbb AL.. tmbh lak lg sorg yg secara tetiba takde nih..
pening dowh..

tak reti bhs punye org.. aku yg pening pale..
siap aahh dia kalo dtg sok..
aku akan bg dia keje yg sgt byk sbg pembalasan dendam kat teammates dia yg terpaksa aku wat kerahan tenaga selama 2 hari nih..

owh lupa.. org yg slalu menipu balasannya tak tertanggung.. jd jgn la nak sdey2 kalo ko one day btol2 sakit smpi tak tertanggung..

wish you the worst.

4 comments:

Ohimesama said...

huhuhu...

aku tanak mc2 tak tentu arah la gini..

hihihi....

luv you adeqqq

whitelilies island said...

ko keje nnt jgn nakal2 eh.. penin bos ko nnt..
unless ko mmg nk dia heart attack so that cpt2 ko leh take over dia tape.. ahahahahha....

luv u 2 dearest!!

DSBlacky said...
This comment has been removed by the author.
DSBlacky said...

perhhh.. ada.. lu memang berani post of the worst ni...

wa tabik sama lu...

nak tambah sikit leh...

Ayat Power untuk Staf terbaik nom 2
"Aku taknak MC, kalau MC untuk orang yang tak bertanggungjawab, anak sakit pun aku datang"

jika dia tak lupa atau ilang akal... dia mesti ingat ayat ni dowh....

dia suka cakap pada My lovely sister.. bcos she alaways MC but dia nye reason is anak sakit.. ok la.. dia ibu penyayang...

so pe yang dia cakap dah terkena BATANG HIDUNG sendiri...

kalau i la.. i malu tau ada....