Monday, November 2, 2009

S.O.S

kamu yg berarak bagaikan awan
turunkan air hujanmu
biar aku basah dalam cintamu
tenggelam dalam kasihmu
hanyut dalam rindumu...


tau tak kelemahan terhebatku adalah apa?
perubahan mood yg drastik masih boleh di handle okeh..
begitu jua dgn kemarahan yg pantas berapi dek isu2 yg tidak logik masih boleh aku cool down kan secpt mgkn ye kwn2..

kelemahan terhebatku adelah: mudah cair dgn lelaki gentleman.

adehh knape perlu dia layan aku sebegitu indah.. membuat aku tersenyum sepjg hari.. membuat aku berbunga2.. aisshh tak patut dowh dia wat camtu..

mmg cair.. aku tersipu2 malu.. segan gile.. pakcik yg dok sebelah pn dok senyum2.. mau je aku katok pale pakcik tuh.. sebokk je dia..

ye mgkn he just being himself.. takde niat pape pn.. tp tu laa.. actually the simplest thing we made can mean the whole world to somebody..

dia tau tak kenyataan tuh? nak kena ajar sket nih.. tlg laa jgn layan aku camtu lg.. wat aku feeling touching flowering loving (eh eh)..

berjalan di atas bumi tapi tak terasa tanahnya.. terasa spt sdg terbang tapi aku bukan di langit..

aishh.. mmg bahaya.. red alert beb.. S.O.S!


No comments: