Wednesday, February 24, 2010

finally...............

...........i'm back... yayy!!!

smpi KL kelmarin.. terkedu jap tgk KLCC secara live.. dan hujan menyambut kepulanganku dgn penuh rahmat.. ceehhh...

semlm back to work after 3 weeks otak direhatkan.. seb baik bos cuti.. arini pn dia MC.. leh la aku berpeleseran.. huuuu bes bes...

jupe blk mmbr induction.. ramai gak yg satu building ngan aku.. pasni x leh la nak selekeh2.. kena nmpk elok2 sentiasa.. nak jaga repo kan.. huahuahua

tgk blk gmbr2 induction, terasa windu lak kat teammates dlu.. group iTalk mmg the best.. siap mng the best grp lg.. mmg unpredictable.. klaka klaka.. watever pn hopefully we all will keep in touch.. sayu rs bile tgk blk gmbr2 grp.. huhuhu

anyway, aku still rs unbeliveable sbb leh survive selama 3mgu kat marang.. MARANG dowh.. gile ape pn tade.. eh tipu.. ade kdai runcit pantai pasar petang n aiskrim goreng yg sdp.. tp sume tu tade makne bile bf ku tiada dgn ku.. siyes patah kaki dowh.. seb baik ade udin.. mekasey ye udin bwk aku jln2 layan aku yg ngidam kfc n teman soping kasut.. ngeehehehhe...

back to being bz, i really not ready yet actually.. mentally n physically.. msh terasa penat.. tp nak tanak kena gak hadapi.. seb baik this week has a long weekend.. at least i can have a nice rest..

too many pics taken.. will take an extra loooooooong tym to upload all  -__-"

No comments: