Wednesday, February 9, 2011

aku nak banned sales in m'sia FULLSTOP

hari ni memang bengang gila.. boleh tak seluar yang aku baru beli last week kat jusco sunway pyramid, baru first time pakai hari ni dah koyaaaakkkk???!!!!! koyak banyak tau bukan sikiiiittttt!!!!!!!

ish bengang betul laa.. mula2 dia koyak sikit je dulu lepas tu lama2 banyak.. makin teruk jadinya lepas aku pergi solat.. tempat lain yang tak koyak pun jadi koyaaakkk!!!!


koyakan yang nombor 1 tu mula2 kecil je.. tapi lepas aku tarik guna jari (ye guna jari SAHAJA) boleh terus lancar je koyakannya.. apakaaaahhhhh?????

kainnya dah reput.. boleh tak diorang jual kain yang dah repuuuttt???? patut la tangan aku habis hitam2 sebab pegang material kain tu.. dan pagi tadi masa nak pakai, butangnya dah tercabut.. aku ingat sebab benang jahitannya longgar.. bila tengok semula rupanya sebab jahitan tu sendiri dah tercabut dari kainnyaaaa!!!!!

uuuurrrggghhh i should have known.. it was a sign but i didn't understand until it was too late.......

brand seluar ni ti:zed.. selalu aku beli ok je brand ni.. tak pernah encounter any problem.. but then again, i didn't check thoroughly the pants masa try kat fitting room tu.. pakai sebat je.. ambil terus bayar..

seriously, lepas ni aku dah serik.. betul2 serik nak shopping time sale.. aku nak shopping lepas habis sale at least.. kalau nak poyo drama queen lagi, aku dah tak nak shopping kat m'sia.. nak shopping kat paris / milan / NY/ tokyo je.. hehehhh....


~hari yang hangit +______+

2 comments:

Ohimesama said...

benda2 sale memang sebenarnyer dah few years dalam stock...kire stok lame,sebab tuh cepat reput segale.

kesimpulannya: takyah la beli klu sale murah sangat tuh baju bajan nih...haha

whitelilies island said...

i thought i want to save up some money so i opted to buy cheap and decent clothes rather than go shopping branded & expensive stuff.. tapi rasanya tak boleh kot.. kena apply konsep biar beli barang mahal janji tahan lama.. :\