Sunday, September 18, 2011

impian itu

dah tau nak tengok bola, sibuk jugak nak pakai masker kaan.. sudahnya sendiri rasa sakit masa jerit gol.. cess...

anyway, tadi lepas hantar alang kat airport, terasa macam terpukul.. dua kali dah hantar dia, aku masih di sini.. masih berusaha nak cari jalan macam mana nak capai impian aku nan satu tu.. betapa mudahnya Allah bukakan jalan untuk dia merasa apa yang aku selalu inginkan.. tapi jalanku masih samar..

aku pernah mengalah.. fikir mungkin bukan rezeki aku di situ.. tapi tolak ke tepi impian bukan satu tindakan yang betul.. Allah takkan mengubah nasib seseorang kalau dia sendiri tak cuba berusaha mengubahnya.. atas alasan tu la aku hidupkan balik impian tu..

aku boleh buat.. walaupun kekangannya besar.. walaupun orang sekeliling tak faham.. aku tetap akan teruskan.. niat aku bukannya pada perkara yang tak elok.. jadi mungkin Allah akan izinkan, dan beri aku peluang..

mungkin Allah nak tengok sejauh mana kesungguhan aku untuk mencapai impian tu.. aku kena buktikan my determination.. perhaps then, He will show me the way...

kepada alang.. sorry i didn't have much to say to you.. my emotion state was a bit weird today.. most of the time i was lost in space.. i just hope you will always be fine and everything goes well for you.. semoga Allah permudahkan segala urusan ko kat sana, dan sentiasa hidup di dalam keberkatan rahmatNya..

amin.

No comments: