Tuesday, January 24, 2012

layan Secret Garden pulak

"what is so harsh in your dreams?"

"because you are in my dreams."

"you are not happy with me even in your dreams?"

"even so, please come. tomorrow, and the day after tomorrow..."


-Secret Garden-
~my favourite dialogue between kim joo won & gil ra im.. a match made in heaven...



baru je khatam drama ni.. lama postpone niat untuk tengok sebab belum bersedia emotionally nak layan drama korea..

memang layan cerita nih.. 20 episod pulak tu.. memang jenuh nak khatamkan.. tapi setiap episod memang ada plot yang baik dan point yang kuat untuk jangan skip even one episode!

genre komedi, romantik, fantasi dan melodrama.. memang semua ada la.. part sedih memang sedih betul.. part kelakar memang gelak habis.. part drama memang tersangat la drama (especially bila melibatkan mak tak approve the relationship.. typical problem of double standard society dalam kebanyakan cerita korea pun.. owh, and also silang cinta yang complicated! sangat tipikal)..

but anyhow anyway, memang layan cerita nih.. part romantik memang naik bulu roma, tahan nafas, jantung berhenti kejap.. ekekekeke *mode: mushy-mushy*

cumanya macam biasalah.. aku dah terjebak dalam masalah nak erase semua scene2 cerita ni dari dalam kepala aku! kena erase cepat2 sebab lagi lama dok kat kepala lagi lama la aku emotionally unstable..

hahahahha.. susah dowh bila tengok movie/drama dengan sepenuh hati.. memang akan efek aku punya kestabilan emosi..

sebab tu aku ambil masa yang lama untuk tengok drama2 tangkap jiwang camni.. kena ada period of interval antara satu drama ke drama yang lain.. kalau tak sepanjang masa aku emotionally unstable.. hahahahha.. -_-"

so that's basically how i spent the long weekend sempena CNY.. hikhik..

time to get back to reality, which of course to the work awaits at the office..

happy working all! (^____^)V

No comments: