Wednesday, June 13, 2012

Euro 2012: Viel Glück Germany!

adoii mak.. pengsan asyik tidur lambat je.. demam bola dah melanda beb! aku pun terjebak sekali.. cannot resist lorr.. walaupun tengah dalam keadaan busy kerja sampai menonggeng tapi tetap jugak nak stay up tengok.. adusss..

macam biasa, aku tetap dengan favourite team aku, germany.. walaupun ramai yang target diorang boleh menang euro cup tahun ni, tapi aku tak berani nak berharap sangat.. takut kecewa.. dah la duduk kat kumpulan hot.. adoii satu masalah nak bekerja keras untuk proceed next stage.. jadinya tak kisah la diorang menang atau tak, yang penting aku tetap akan terus sokong diorang cewaahhh..

macam la sokongan aku ni akan bagi efek apa2 kat diorang pun kaaannn.. dah la bukan rakyat jelata jerman.. caasss sesangat.. ahaks!




No comments: