Saturday, September 27, 2008

boringnyee kat opis arini

opis xde org...aku sgt kebosanan...sdeyy sume org dah xde...kat umah pun aku sorg2...nak masak pun xde mood...rs cam x mo mkn je...bia pose strait sehari semlm...


huhuhuhuhuh....sdeyyyyyy.... :'-(


dah la mlm td kuar g danau kota ngan affa n lynn...derang la paksa aku kuar umah...kalo x aku leh lepak dpn tv tgk cashmere mafia ke kidnapped ke...dah la b4 tu aku layan je cite anime kat animax tu...best gle...layan slam dunk...dah lama x tgk cite tu...hmmm...


lps jln2 kat danau kota, mkn kat NZ...kunun nk sahur tp sbb ngantuk sgt, smpi x tau nk order ape...last2 sahur milo ice je...kol 6pg baru smpi umah affa kat seri kembangan...tdo jap smpi kol 7.30pg pastu bersiap g opis...ikutkan ati mmg nk MC ke EL ke...tp aku x smpi ati la plak...aku sian kat kak marr...dtg2 opis, tgk ramai yg MC/EL...seb baik aku pakse diri dtg gak...hmmm....baik sgt ke aku nih...hmmm....


x baik gak laa...coz kol 9 aku p tdoq kat surau...nk dkt kol 11 baru aku bgn...ahahahaha....


tp terkilan sbb x dpt salam raya ngan mun, dila n aida...smpi ati derang tgglkan aku sorg2 kat opis nih...sdeyy nyeeee....arini xtau nk buke ngan sape...sume org dah xde...keje byk lg x siap...uhuhuhuuhhuh...nape laaa nsb aku camni...hmmmm......


i feel so lonely...
the loneliness is killing me...
the cloudy wheather just adding up the gloomy feeling inside me...
i miss the familiar faces in this office...
i miss my family...
i miss him...
(T_T)






*
*
*
*
*

*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*




later on, at about 3 smthg...we got a visit from zue...x sangke igt lg dia kat custcare nih...borak2 jap ngan dia...she still the same...except for her hair...dah straightened...rambut pun still bau saloon...ehehehehe....dia siap anta kuih raya lg...kuih tnjk2 je la tp katenya...hehehe...



tq zue for the visit (^_^)









~will update bday party for danial at restoran nelayan soon....

4 comments:

stannero said...

Wahh si ZUE dtg hehehe,

Makin lawa la plak.. nyesal xngorat time kat custcare dulu... kekeke..

hehe rilek la adar.. sminggu je pun kekwn ilang hehee.. Balik Kuala Kangsar igt2 kami di sini yee

cahaya said...

ada jgn sedey2...sempat lg kite nk salam raya...aku keje lg arini (*_*)tp arini aku blk awal. kalu ko nk aku teman g pasar ramadan jap lg b4 blk bole je.

~ xoxo ~

uetoAya said...

hahaha..cian kwn aku nih..sume org dh balik tgl die..tp dila ade lagi la..mirul ade lagi hari ni...smlm jela ko bosan..hahaha

whitelilies island said...

mana aku tau korg cuti stat ble..aku igt smlm la korg stat cuti...sdeyy tauuu..

aku rs cam nak nanges je tinggai sorg2 kat opis..seb baik thenu x jd dinner ngan bf dia..kalo x, ade yg aku blk umah trs tgk tv smpi tdo x yah mkn...huhuhuhuh...