Monday, October 27, 2008

Open House TM

date: 24.10.08, fri
venue: Menara TM, Bangsar


open house TM...mkanan yg ade spt sate, nasi impit, aiskrim, nasi beriyani, cendol, lemang, sotong bakar, pop corn, n etc etc etc...

~ms ni dato's zam tgh berucap kat stage...kitorg dok sebok bergambar..hahaha~

~dgn faizal ismail..tinggi n bsr rupenya dia...dia sgt ramah ok...bes bes...~


org sgt ramai n x tau plak ade faizal ismail n farah fauzana as hosts for the event...syok sgt nak bergambar ngan faizal, skali upe2nye gue dah ilang dr yg lain2..huhuhuhuh...seb baik terserempak ngan zaim, fakrul n mirul...leh la menumpang kasih mengharap syg dr derang...ehehehhe...

last2 jupe gak dak2 nih...pastu kitorg berpecah mengikut selera msg2...hahaha...


~dila n kak obie...smbl mkn smbl cuci mata...nak wat cane kan...kitorg mementingkan kekenyangan rohaniah juga...ehehehe~

lps tu...smbl mkn sotong bakar yg sgt byk (abg tu sengal bg aku sotong bakar byk gle...smpi mulut 1 mlm rs sotong je...nak buang syg sbb dah beratur pjg, tgu sket punye lama), aku dila n kak obie tgk aksi raji kat ats stage...dia kena pggl naik ngan farah fauzana utk 1 contest...tp syg xde gmbr sbb tgh sebok mkn sotong ok...huhuhu....

1 comment:

cahaya said...

ku mencari ada yg terpisah dr kami semua dan akhirnya ku menemukannya kembali bersama kawan2ku yg lain tp akhirnya aku pulak yg terpisah dgn yg lain dan kembali bersama ada dan ob.....(aku tgh boring ni)

~ xoxo ~