Saturday, June 13, 2009

wedding kakchid2



dah slmt dah kak chid2 kawen on 30/5/09 di kuala krai... berusaha keras aku ke kelantan... walaupun abg asri nye kenduri kat selama... tp sbb kendurinya fell on the same date with my friends' weddings (notice the 's'), so pegi gak ke kelantan... balik hari, tak tdo sana pun...

layanan family kakchid2 mmg terbaikk... sgt touching... derang sgt peramah... tp tu la kan, loghat derang sgt pekat so most of the tym i was blur... bile derang gelak, aku pun gelak... tp tatau ape yg lawaknya... bile derang cite, aku angguk2 je... tp tatau ape yg derang cite sbnrnye... sket2 je dpt tgkp... hahahahaa... haihh... -_-"

neway, aku rs sgt relief sbnrnye bile derang selamat diijabkabulkan... penuh duka lara, cabaran dugaan sbm slmt derang disatukan... berpeluh gak la bile aku terhimpit kat tgh2 kdg2 tu... hhahahh....

really hope for them to be happily in luv smpi ke akhir hayat... amiiiinnnn....


~sbnrnye kak chid2 la org pertama yg aku buddy ms mula2 aku keje dlu dan 1st TL aku... hasil didikan dia jd la aku yg skrg nih... tq kak chid2 :-*

No comments: