Monday, July 20, 2009

"kamu" dan marahku

intro:
maybe btol kut... org ckp, kalau dah jatuh chenta kita akan jd puitis (ayat lain utk jiwang ^_^)...
sbb tu for the last few entries asek bermadah puisi je... hahaha... melayan perasaan utk berjiwang... hmmm... lama dah tak rs begini...


sbnrnye nak tls psl a few ppl yg lately get on my nerves... i admit aku cepat marah orgnya... i will easily be pissed-off for things which are non-logical... tp marah aku cepat redanya... ppl who knows me will usually let me cool down first b4 they talk to me again...

cuma yg klaka nya bile there are some ppl who wants to know more about me i.e who am i dating with? why am i being soo lovey-dovey lately?... and the ppl are not even close to me!! see? tak logik bukan? knape mahu tahu? aku pun tak tau knape mereka mahu tahu... mungkin mereka mempunyai sifat ingin tahu yg tinggi terhadap org2 di sekeliling mereka... hmmm, mungkin... tp slps tahu, apa yg mereka akan buat? aku tak tahu...

tp the point here is, mereka bukan kawan rapat aku!! bley nmpk tak ketidaklogikan di situ? harap phm... sbb tu aku hangen... sbb aku sndri pun blm crite pd kwn2 rapatku ttg "kamu" itu... apetah lg pd mereka2 yg tdk rapat itu...

aku tak mahu reveal siapa "kamu"... biarlah smpi masa yg seswai sume pun akan tahu... jd buat ms skrg tak perlu tanya siapa "kamu"...



~hati ini hanya mahu kamu... kamu si penerima hati biru... kamu si penerima gula2 berlagu... ya, kamu......

No comments: