Wednesday, June 23, 2010

tagged by along the pregger luvluvluv

1. Adakah anda rasa anda hot?
~ only when i feel thinner than usual (although actually i'm not!! -_-").

2. Upload wallpaper laptop yang anda gunakan sekarang.



3. Cerita sedikit tentang gambar itu.
~ selipar tercinta di pantai pulau kapas. mengikut tuannya bercuti ketika beliau direhabkan selama 3 minggu.

4. Kali terakhir anda makan pizza?
~ tak ingat laa.. dah lama sangat!!

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
~ Kepulangan by Razis Ismail. old skool dowh.. gempak tak gempak tak? tetiba kan td otw home dgr radio THR DJ Isma Halil windu winduu :))

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
~ errmmm.. menerap atas katil?

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
~ Ada, Syut, Adeq, KakYong, Syuhada, Nur. btol la kan? takde sape yg panggil nama penuh aku secara kasual.. hehhehh..

8. Sila tag 5 orang sekarang.
~ org yg membaca entry nih.
~ org yg tak pernah miss follow blog aku ni.
~ org yg pertama kali jumpa dan baca blog aku ni.
~ org yg benci baca blog aku ni tp dia tetap baca gak dan tak pernah miss.
~ semua di atas.

9. Siapa orang nombor 1 pada anda?
~ manusia biasa.

10. Katakan sesuatu pada orang nombor 5.
~ sila rujuk no 9.

11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
~ sesiapa shj.

12. Bagaimana pula dengan nombor 2?
~ mungkin peminat aku.. hohohoh..

13. Kata-kata cinta pada orang nombor 4?
~ aku tak cinta pandamu eh eh.

14. Berikan 5 fakta tentang orang-orang yang anda tag.
~ org yg pertama, mungkin kawan mungkin lawan mungkin tidak dikenali padaku.
~ org yg kedua, mungkin kawan mungkin lawan mungkin tidak dikenali padaku.
~ org yg ketiga, mungkin kawan mungkin lawan mungkin tidak dikenali padaku.
~ org yg keempat, mungkin kawan mungkin lawan mungkin tidak dikenali padaku.
~ org yg kelima, semua yg di atas.

No comments: