Sunday, July 18, 2010

my hp memang kebal


this is my handphone (no, the round black thing is not it's accessory.. please note).. one of my greatest treasure.. dah dua tahun lebih guna.. dalam masa tu baru sekali hantar kedai sebab rosak.. nasib baik still under warranty masa tu..

sunday last week, aku telah membasuh hp ni dalam washing machine.. mungkin sebab dia dah dua tahun lebih hidup dengan aku dan sekali pun aku tak pernah mandikan dia, jadi dia telah menjadi agak berbau.. so aku masukkannya sekali dengan cadar dan sarung bantal dan tuala dalam washing machine.. tapi dah siap basuh, hp ku ini tak mahu hidup2.. asyik tidur je..

owh lupa nak cakap, sebelum aku hidupkan dia, aku jemur dia dulu bagi kering..

since dia tak mahu hidup, aku dengan sedihnya terpaksa pinjam hp kurang canggih adik aku punya.. sehinggalah hari kedua hp ku tidur, adik aku try kejutkan dia.. tapi dia cakap dia tak boleh bangun sebab bateri kong.. so aku pun charge..

dah full, dia pun hidup semula seperti biasa..

and we live happily ever after.

sekian.

2 comments:

Mr M said...

Memang hebat la ini punya henphone!!
Btw, kawan aku yang kehilangan hubby tu adalah ex-coursemate kita, kalo ko ingat dia amik degree kat Shah Alam, dsari Dip Penang.. ingat ke? nama dia Mahdatul Hana

whitelilies island said...

nama tu cam tak familiar la.. nickname dia pe?