Tuesday, November 22, 2011

^___^

i baru taw i hot stuff.. ekekekeke...

alhamdulillah.. to know that many others want me to work with them is soo much relief for me.. even though i know there is soo many things that i need to improve, but at least currently everyone notice and appreciate my work..

i can't wait for next year to start.. new job awaits.. rezeki datang bergolek tanpa perlu aku cari.. buat apa jadi bodoh untuk tolak kan? ataupun jadi tamak untuk cari jugak yang lain kan? maybe it is not my dream job but at least i can have one job rotation in hand...

at least i am closer to my ultimate dream job evaaa~~

so dream job yang kecil boleh dikorbankan tanpa rasa bersalah.. hikhikhik...

owh, dan semoga tahun depan juga, aku akan terus bahagia dengan nikmat yang ada, rezeki yang mendatang, bersama orang2 tersayang..

eh belum bulan doblas dah wish for next year???

*giggle*

No comments: