Saturday, November 26, 2011

depress tengok Mr Nobody

malam tadi tidur lewat, khatamkan filem yang sangat complicated.. aku tabahkan jugak tengok sampai habis, tahan mata dari tidur walaupun mata sangat tak berpuas hati dengan keputusan aku untuk tak nak tidur.. ya, aku sangat tabah, demi Jared Leto tersayang...

Mr Nobody.. filem yang menceritakan tentang the possibilities in our lives if we chose different choices than we have chosen.. aku sangat terkesan dengan lakonan Sarah Polley sebagai Elise yang hidup dalam depression walaupun dia hidup dalam family yang perfect, sebab dia rasa dia tak layak untuk hidup dalam perfection.. ditambah pulak dengan hati dia masih lagi dengan ex-boyfriend..

later that night, i dreamt of myself being depressed.. asyik menangis asyik whining over this and that which i don't really know what they are.. and there is someone handsome yang sangat sabar dengan aku yang depressed.. thank God i woke up from it.. and thanks to my ringing phone (i think my boss accidentally called my number again T__T ).. jangan tanya siapa mamat hensem tu sebab aku tak nampak muka dia tapi dia sangat hensem dan tinggi dan penyabar..

my prince charming..

does he ever exist anyway.. hurrmm... :-\

kesimpulan di sini, sila jangan tengok cerita yang complicated sebelum tidur.. sekian.

p/s: mata jared leto sangat cantik.. perfect big blue eyes...

p/ss: here is (one of) the trailer...

No comments: