Tuesday, March 20, 2012

krisp & wrapz from Lucky Dessert

date:  2/2/12
venue: lucky dessert, scott garden, jalan klang lama


the year of sweets quest continued.. hehe..

kali ni aku beli voucher Groupon sebelum menjelajah.. kena la opt for the cheaper plan kan.. save money, makan puas.. what else that you want other than a big smile on your face?! #angkatkeninglajulaju

kecil je kedainya.. jenuh cari rupanya senang je..


~ni la kedainya.. depan kedai yang comel ada basikal tua yang comel juga.. #luvluvluv ~


~depan kedai juga ada stage, ada orang buat live show~


~depan stage ada INI!!!!! aaaawwww shhweeetttt.. feeling2 romantis gitteww~


so basically dah boleh imagine kan kenapa aku boleh terus jatuh chenta pada ini tempat? lepak2 sambil menikmati makanan manis.. terasa dalam drama korea..

cuma partner in crime aku untuk sesi penjelajahan ini bukanlah seorang lelaki #moodspoiler

so kiranya hari tu takde feeling2 romantis tapi feeling2 BFF Gossip Girls.. ekekeke


~this is mango wrapz.. mango flesh with cream wrapped in a delicate pancake.. sedap!~


~this one is durian wrapz.. fresh durian with cream wrapped in a delicate pancake.. bagi aku, yang ni lagi sedap dari mango~


~banana krisp.. banana wrapped in crispy pastry~


~durian krisp.. fresh durian wrapped in crispy pastry.. ni pun sangat sedap!~


since aku suka durian so apa2 makanan berasaskan durian aku suka jugak kot.. hahaha.. no offense to durian haters out there :-P

kepada semua yang bermulut manis (not referring to kata simpulan bahasa), this is recommended.. selamat mencuba! (^__^)V

No comments: