Friday, July 13, 2012

a thumbs up might be a thumbs down after all

keluar dari cinema lepas tengok The Amazing Spiderman, aku dan kawan2 berkumpul sebentar di perkarangan mall sambil merangka pelan of our next direction..

tiba2, mataku terpana pada satu raut wajah yang aku kenal.. aku beralih pandangan ke arah susuk tubuhnya pula untuk kepastian..

"eh, mamat ni macaaammm..........", aku berkata di dalam hati..

aku terus memandang dia.. dia dan kawan2nya berjalan melintasi aku dan terus menaiki tangga bergerak eskalator.. dia pandang aku.. kami bertentangan mata seketika..

"eh, dia pandang aku la!", hatiku bersorak riang sambil otakku ligat berfikir, "aku nak buat apa ni, aku nak buat apa ni??"

akhirnya, aku membuat quick decision untuk memberikan senyuman termanis buatnya!




a THUMB'S UP???!!!! WTH are you thinking adasyut ooiiii?????!!!!!


~aku nampak dia dan kawan2 gelakkan aku. dem. MALU SIOOOTTTT!!!!
~~dia adalah salah seorang gitaris kumpulan Hujan.

No comments: