Thursday, November 26, 2009

better stay away or ....

hukhukhukk..
esok raya tp rs cam tak je..
x smgt lgsg nk beraya esk.. rs cam xmo blk kpg pun..
rs cam nk tdo je sepjg hari.. sepjg cuti nih..

ngantuk..
kalo pun x ngantuk tetap nak gak wat mata nih jd ngantuk..
otak..
cane nak switch off otak nih dr berpk ttg ape2 pun?
hati..
cane nak switch off hati dr berperasaan ttg ape2 pun?

rs cam nk sembunyi dlm selimut..
sembunyi dr dunia..
aku mahu jd halimunan..
aku tak mau sebarang perhatian..
aku mau mereka abaikan aku..
boleh kongsi minat dgnku..
tapi perlu tahu batas.. perlu tahu garis sempadan..
aku msh punya harga diri..
aku wanita berprinsip.. aku msh waras utk membuat keputusan..
salah utk anggap aku murah..
sbb aku mmg mahal.. priceless..
aku dan hanya aku yg membuat keputusan dgn lelaki mana yg aku mahu berdamping..
no terms "go with the flow" or "try and error" or any such thing..
sbm terma itu di-implement-kan, lelaki itu akan dipilih dan disaring oleh aku terlebih dahulu..
aku x perlukan pengaruh sesiapa pun..
keputusan total di tangan aku..
hanya aku..
so please leave me alone..
or else you will wish you've never known me.....

No comments: