Tuesday, September 21, 2010

Syawal 2010 - friends forever

i only have a handphone in 2001/2002 i guess.. i bought it for myself with PTPTN money.. hahaha.. ye la parents tak mampu belikan dowh.. kena la beli sendiri kan.. penting wohh especially bila masa tu tengah sibuk nak berkenalan dengan macam2 orang kan.. hahahha okeh harus cover line baik punya jadi ayat perlu cantik!! hahahha...

tapi sekor pun tak lekat.. main2 je banyak result pun teruk tak sebest masa takde handphone.. jadi adik2, kesimpulannya sila jangan gatal2 sangat okehh!! -_-"

cerita yang aku nak tulis ni bukan pasal gatal atau handphone.. tapi pasal kehidupan sebelum ada handphone.. aku main tulis surat je dengan kawan2 semua.. tadi korek punya korek kotak2 lama terjumpa la 2 sampul besar.. dalam tu ada semua surat2 dan kad2 raya dari kawan2.. bukak la satu2 baca.. memang gelak besar dowh..

surat yang paling banyak dapat sure la dari sorang member aku ni.. dok kat yan.. member sekolah, memang baik punya member la.. dia la orang yang paling rajin tulis surat kat aku rupanya sebelum ni.. hehe (baru sedar -_-") .. baca punya baca ada la part dia tulis dia baru dapat contact no sorang mamat nih.. satu kelas dengan kitorang dan dia memang rapat la dengan mamat nih..

ironinya, mamat tu sekarang dah jadi suami dia dan diorang pun dah selamat dapat anak perempuan sorang.. hehehh...

baru2 ni aku berkesempatan pergi ke rumah dia beraya.. first time sampai kat rumah dia.. dulu dia kahwin pun tak pergi ke rumah dia.. pergi rumah husband dia je sebab rumahnya kat sentul.. dekat sikit.. hehehh...

~aimi~

~umi & aimi~

~aimi tak nak kat aku T_T ~




~azimah, hang memang kawan yang best.. salah seorang kawan aku yang setia.. hopefully hidup hang akan terus bahagia hingga ke akhir hayat.. ameen.
~saved to be published

No comments: