Tuesday, September 21, 2010

Syawal 2010 - Selamat Hari Raya semua!!



yosh baru nak wish.. hehe.. tak sempat la nak online and update blog before balik kampung hari tu.. lepas kerja terus balik kemas barang then shoot balik kampung.. berbuka pun kat RnR je.. mak dah siap masak bawak bekal.. berkelah kat atas padang kat parking hotel Plus.. hehhe..

raya tahun ni boleh dikatakan sangat prosperity.. rezeki sangat murah.. dapat duit raya (yeah i still got it at this age! the biggest shocking of the year.. hehe).. dapat gifts.. dapat diskaun masa shopping boleh kira murah rezeki juga tak? hehheehe :P

dan raya tahun ni juga aku banyak travel.. jalan2 raya rumah saudara mara, kawan2.. cuma rumah dila dan mun kat penang je tak sempat nak pergi.. dari raya last year lagi plan tak dapat2 juga pergi.. maybe tak boleh plan la.. kena gamble je pergi impulsively.. hehehh..

sempena Syawal tahun ni, ada azam yang aku buat.. perubahan perlu dibuat untuk kemajuan diri.. so aku akan start dari bulan ni dan continuously proceed it next year as well.. ada urusan tergendala yang harus diselesaikan.. cehh gitew~~ eheehee..

hopefully your raya will be meaningful as well.. hilangkanlah duka di hati.. sambutlah Syawal dengan gembira, berbangga dengan kemenangan yang telah dikecapi.. semoga kita dipanjangkan usia dan bertemu lagi di Syawal tahun depan pula.. ^________^


~saved to be published

No comments: