Tuesday, October 19, 2010

aku rindukan Guru Bahasa Asing di Planet Zorgon

setelah beberapa minggu sibuk dengan kerja dan aktiviti sosial, tiba2 je aku tengok Google Reader aku jd 800++ unread entries.. peerrgghh..

actually since bulan puasa aritu lagi aku kurang baca blog.. seakan masa yang ada sangat kurang untuk dihabiskan dengan blog reading.. lepas raya lagi la.. kerja menimbun, menunggu untuk disiapkan.. sedar tak sedar banyak yang aku terlepas.. sekarang, hanya mampu menjamah entry basi.. :\

kenapa tiba2 rasa macam tulisan agak jiwang nih??

:D

ok2 let's go to the point.. meleret panjang sangat intro nye kan.. ehehh

sebenarnya aku baru habis baca latest unread entries Redup Yang Panjang.. seronok baca cerita member aku sorang nih.. aku dapat rasa kebahagiaannya dan keikhlasannya menjadi seorang "Guru Bahasa Asing di Planet Zorgon".. mungkin penat, tapi puas ;)

tiba2 rasa rindu kat dia.. lama tak update cerita masing2..

udin, sila SMS aku sekarang!

1 comment:

Mr M said...

hoho...aku memang ada menterima smsmu itu, tapi dah lewat malam dan ketiadaan kredit,malas pulak nak kuar... hehehe...nnt kite ber'sms'an yer.....