Tuesday, December 27, 2011

another random post

Setelah lebih sebulan menjadi pemandu haram di jalan raya malaysia, aku kini sah berstatus pemandu halal..hehehh..sengaja tunggu after birthday baru renew lesen..jadi officially sekarang lesen aku akan mati pada my birthday next year..

Masih dalam mood holiday walaupun esok dah start kerja sebenarnya..ikutkan hati rasa nak sambung je sampai next year tapi apakan daya..nak simpan cuti untuk carry forward next year..banyak event bakal dan telah disusun..budget planning pun dah established and running..jenuh la menahan nafsu shopping yang membuak2..uurrrggghh

I just got back from subang jaya to redeemed a voucher for gelato ice-cream..peerrggghh nikmat betul makan ice-cream vanila..it is my all-time favourite ice-cream flavour..bila makan, terasa tenang jiwa yang sedang bergelora..cewaahh..sama jugak kalau bau vanila, aku mesti akan rasa tenang..the sweet smell calms me down..how interesting..in contrary to bau lime or lemon..ia akan buat otak aku mengembang dan tiba2 terus rasa aktif, both mind and body..korang ada rasa macam tu tak?

My dad tak percaya aku tak reti naik bas..can you believe that?!! He thought i'm spoilt and no longer can do stuff yang susah2 macam naik bas for example..aiyaa..was it my fault to make him think like that about me? i remember telling him aku tak nak naik bas sebab leceh..i remember not wanting to join him to go to his small kebun to plant some trees and stuff..mungkin la kot kan..well, in fact i'd rather be a petani or peladang, living in a farm..dari dulu aku pasang impian nak ada sebuah ladang..actually bukan my dad je yang fikir i'm spoilt..some of friends pun sama fikir macam tu jugak about me..i guess i have unintentionally sent the wrong message about me to the world..hahahaha T____T

Actually i'm a person who will do anything once i am determined..termasuklah sesuatu yang diluar jangkaan orang2 di sekeliling o_O

No comments: