Sunday, December 25, 2011

the truth

kadang2 kebenaran yang cuba kita tunjukkan tak dapat diterima oleh orang lain.. sampai kita sendiri disalahfahami..

i never like to be in the situation where i have been misunderstood.. especially by someone i fond of..

and that what had happened to me couple of years back..

dan aku buat keputusan untuk menarik diri dan pergi.. apa guna bertahan.. hati yang sakit terpaksa disimpan and i have to wear my usual face di hadapannya setiap hari?

i guess not.. aku tak pandai hipokrit..

aku bertuah ada kawan2 yang terus setia dengan aku.. yang betul2 kenal siapa aku.. mereka inilah yang membantu memberi kekuatan dan semangat untuk aku pulled myself up and faced the situation bravely..

and recently i just found out, yang dia pun telah lihat sendiri kebenarannya.. in the funniest way i could think of.. the strangest way God showed the truth.. Allahuakbar..

sesungguhnya, mengadu nasib jerit perih luka lara kepadaNya adalah jalan yang terbaik.. kerana Dialah yang Maha Adil.. yang Maha Mengetahui segala sesuatu..



~Allah sentiasa bersama dengan orang2 yang sabar.. kerana sabar itu separuh dari iman.

No comments: