Saturday, January 19, 2013

my latest addiction

i can't get enough of Instagram!

my new addiction.. and there goes my confession.. ekekeke..

asal tangkap gambar je nak post kat situ.. it's not because of the editing features tapi lebih kepada a more convenient database of pictures.. at least i don't feel like poyo posting personal pictures.. or at least the poyo-ness is lesser sebab semua orang pun buat kaan.. ekekeke..

plus, lagi senang nak tag other people even though they are not on my friend list..

dan ramai gila artis and photographers yang join jugakk!!! i can browse their pictures all day sebab cantik2.. memang tak jadi kerja lain jawabnya.. hikhik..

cuma aku tak puas hati kenapa semua gambar kena crop jadi square sebelum edit and post.. yang ni memang sangat tak best..

anyway, you can follow me (kalau nak la kaan.. hikhik) at http://instagram.com/adasyut


No comments: