Wednesday, May 1, 2013

mahu terus

dah lama tak update blog.. dah malas.. dah takde idea.. idea hanya datang dalam bentuk gambar yang selalunya aku upload dalam instagram..

tu je..

betul la kata orang (orang kata yang aku pun tak ingat siapa orang tu), seni yang terbaik adalah dihasilkan ketika hati sedang bersedih.. bila hati lara luka berdarah, masa tu la idea menulis datang mencurah2.. macam2 yang aku tulis.. sajak berkoyan2 direka.. tapi akan memberi impak kepada idea fotografi aku.. sebab masa hati lara luka berdarah ni la aku macam tak boleh langsung nak angkat kamera.. nak petik button on pun aku tak mampu..

weird.. kan? hikhik..

anyway.. aku sedang gembira.. gembira sebab sikit demi sedikit, aku semakin hampir dengan impian aku.. stepping towards my dreams is the best feeling i ever felt.. hinggakan perasaan yang lain-lain dirasakan tidak penting lagi.. the ultimate happiness..

aku mahu perasaan ini berterusan.. aku mahu berusaha agar perasaan ini jangan sesekali berhenti.. continuity is the key of success..

wish me luck ^___-

2 comments:

kueh bakar said...

white lili..

blook taknak order ker? ahaks

whitelilies island said...

Oh man incik kueh! Lupa la nak order.. Bz terus lupa.. Ade dapat diskaun x? Hehe