Friday, January 9, 2009

a visit

date: 3 jan 09
venue: no**, jln cincin 11/6, sek11, s.a



got a visit from my skool frens... adelah sgt excited ok... requested menu adelah the main meal of the nite, which is of coz, baked pasta with cheese... hakhakhak... menu sampingan adelah mushroom soup with bread and chicken nuggets...








aku adelah excited sbb alang yg blk mesia utk bercuti adelah sudi dtg ke umahku... terharu gue... huhuhuh... and she brought smthg from japan as a bday gift... will be updated in the next post (^_^)

umah aku mlm tu adelah sgt riuh... dah thp leh tepon 999 wat repot gangguan bunyi oleh jiran... hakhakhak... seb baik jiran2 di seblh kiri dan kananku ketika itu tiada di umah... tak slp aku jiran blh kiri org2 bjg... jdnye sure derang tak kesah... n jiran blh kanan lak sure leh phmnye... sbb derang pn slalu jemput kwn2 n family dtg umah n derang adelah sgt meriah ble wat event... umah aku je yg sgt plek bile meriah sbb slalunya mmg tak meriah... haihh...

tp mlm tu mmg best... bile jupe mmbr skool, mmg akan terbukak byk cite2 hangat tym skool dlu... in fact, dah tgglkan skool for almost 9 years now tp still byk lg cite2 dulu kala yg baru terungkap that nite dan aku tau mmg still ade lg yg tak terungkai... tgu la next gathering... akan kuar gak sume... tak leh nak soroknyeee.... hikhikhik...




~to alang, angah, abgngah, ajer n cah+bf... tq all for coming... (^_^)

No comments: