Monday, March 29, 2010

aku yg berharap

arini cuti.. saje amek off.. sbnrnye affa bajet nk blk 28hb skali dia cancel.. aku pn mls nk cancelkan cuti so cuti je laa..

tp seb baik pn cuti arini.. leh wat quest mencarik bhn bacaan yg terbaru.. plus to that, yg menjadikan aku sgt eager utk beli novel adelah info dr ain yg kata ada satu kdai buku kat amcorp mall.. buku2 kat situ jual murah2.. nama kdai tu bookstore xcess.. atau nama melayu kedai buku xcess..

i googled the store n i found out some ppl have blogged the bookstore and they also satisfied with their purchases.. click here and here..

td aku pegi mmg buku2 kat c2 murah2 cam cilanat.. aku tgk sume harga buku2 kat c2 baik hard cover ke soft cover ke mmg tersgt laa murah smpi aku rs cam nak nari2 lari2 sekeliling kedai tuh.. dah la cantik kemas cuma xbape nk bau buku sgt.. mebi aku mengharapkan tmpt tu cam library tp realitinya tak kan..

last2 aku sebat smpi 4 bijik aku beli.. ajenye gile pn ade aku rs.. tp berbaloi2.. total price is RM72.60.. pasni aku xyah dah nk g beli buku lg.. tgu la lps raya kut bru beli lg (dgn harapan ms tu sume buku2 tu dah abes dibaca).. owh buku novel bersiri twilight juga dijual dgn harga yg murah.. aku x usha pn satu2 siri tu bape hengget tp mmg seigt aku plg mhl pn rm24.90 je (ke mmg harga dia camtu kat mana2 pn sbnrnye??? i dont think so la kan)

blk je umah tetiba tekak terasa nk mkn ayam gulai lemak cili padi.. ntah pehal aku pn xtau.. kuarkan ayam dr petiais dgn harapan mak blk awl then leh pjk2 gedik2 manja2 srh dia mskkan.. skali dia lak blk lmbt.. x saba nye psl aku pn google recipe pastu main gasak je msk.. jadik wehh.. walopun aku rs cam krg asam tp mak aku kata sdp.. yg amazing nye bapak aku pn kata sdp.. siap tmbh 2kali dowh.. huiyooo~~~

nape aku kagum? sbb bpk aku mmg xmo mkn mskan yg ank2 nye msk ye.. dia kalo bley nk mskan mak aku je.. kalo g umah org lain pn nk mak aku gak yg msk (tp dia x la wat camtu kan.. hehehh).. tp td dia kata sdp dowh.. siap mkn roti cicah kuah gulai tu lg.. huwaaaa~~

okeh jgn terlalu eksaited.. esk bakal mengharungi hari2 yg bz sbb kje tertangguh satu pn xwat ms wiken aritu n gak arini.. sgt poyoss ari jumaat lps nk smbg wat kje kat umah.. dgn harapan ada masa dan akn bersmgt utk jd pekerja cemerlang.. tp realitinya adalah aku mmg sgt pemls-bile-kat-umah-tau-nk-online-maingame-tgktv-xmo-wat-pape-dah..

nmpknya esk aku kna bernekad g opis awal.. dgn harapan aku bgn awal.. dan dgn harapan bile dah bgn jgn smbg tdo blk kunun bajet awl lg.. dan terpaksa gak la berkorban blk lmbt sepjg mgu nih.. dgn harapan kje siap on tym as ordered (read ordered.. aaarrrggghhh!!!)


~bilakah si dia mau msk meminang.. sy sdh gatal thp gaban nih  -_-"

No comments: