Wednesday, October 13, 2010

excited excited.. yayyy!!! ;-P

tiba2 rasa macam tak nak tidur.. walaupun tau kena tidur awal supaya boleh bangun awal dan pergi kerja awal tapi tetap tak boleh nak tidur.. mungkin terlalu excited untuk ke showcase ini malam nanti.. hehe ^______________^




ya senyumku sampai ke telinga.. debaran makin terasa.. kawan aku ada yang bertanya kenapa aku berdebar.. aku sendiri pun tak tau jawapannya.. mungkin sebab terlalu excited? mungkin sebab seronok sangat aku adalah antara orang yang pertama di malaysia yang menghadiri showcase beliau? atau mungkin sebab aku dapat menyaksikan beliau menyanyi secara live di depan mata setelah sekian lama mendengar lagu2nya di radio/laptop/internet?

segalanya adalah mungkin.. hehe..

aku dah minta dari bos dari last week lagi nak balik awal hari ni.. report banyak dah aku siapkan tadi.. ada sikit je lagi termasuk a discussion on the handover.. harap2 semuanya berjalan lancar.. harap2 semuanya seperti yang dirancang..

insyaAllah...


^______________^

No comments: