Monday, February 21, 2011

jom pekena cendol pak akob!

date: 19/2/11


yaayy akhirnya dapat juga makan cendol pak akob ni.. kebetulan jumpa sebenarnya.. masa tu tengah pusing2 shah alam cari kedai Singer.. mak nak beli mesin jahit.. nak jahit langsir katanya.. hehehh

tapi kedainya tutup pulak.. yang jumpa hanyalah kedai cendol ni.. terus teringat pernah baca entry pasal kedai cendol ni kat blog masak-masak.. apa lagi, kitorang pun pakat stop kejap la pekena semangkuk kan.. ^_-

aku tak minat sangat cendol pulut so aku order cendol biasa tambah kacang merah je.. bagi aku sedap sebab tak manis sangat dan tak bersantan sangat.. just nice.. tapi mak aku tak suka sebab kurang santan dan takde rasa susu katanya.. tak dinafikan memang ada orang yang jual cendol tambah susu cair, sebab nak tambah rasa lemak..

well, lain orang lain minatnya kan.. hehe

 ~kalau zoom in boleh nampak kot senarai harga.. cendol biasa RM1.30.. yang lain2 aku tak ingat~

 ~kedai dia sempoi je.. kat bus stop.. adik aku cakap rumah tokey ni bapak besar.. kereta pun banyak~

~bismillah~


~sorry, baru perasan takde close up gambar cendol.. hehehh -_-"

No comments: