Monday, February 21, 2011

visiting aidan

date: 19/2/11


sambungan dari sini.

later on that evening, lepas pulang dengan kekenyangan cendol walaupun mak hampa tak dapat mesin jahit, aku lepak kejap dalam bilik sambung tengok cerita mushy2.. hehehh..

akibatnya, malam lepas maghrib, bertolak ke rumah along dalam keadaan weng2 sebab otak asyik refresh scenes dari cerita mushy2 tu.. alhamdulillah, berjaya juga sampai ke rumah along dengan selamat.. pandai along bagi direction.. tak sesat pun.. dah la aku tak pernah pun pijak tanah area rumah dia tu kan.. hehehh..

tujuan utama of course la nak jumpa aidan! dulu masa baby tak boleh dukung sebab takut.. aku je yang takut sebenarnya.. orang lain ok je kot.. hehehh.. jadi sekarang dia dah macho sikit so aku pun lepas geram la kan..


 ~kecik2 dah pandai bergaya macho ye aidan~


tercapai juga la hajat da nak tengok aidan.. datang dari jauh ni! dari labuan ye.. dan ni first time kot aku jumpa dia lepas dia kahwin.. gaya tak macam bini orang pun.. da, sila pregnant cepat2 supaya ko nampak lagi makcik2 sikit.. hahahhhha..


~ada banyak lagi gambar lain tapi aku rasa yang ni je paling cantik (sebenarnya gambar yang lain aku tak cantik.. hahahahhaha).. sorry ye da, letak gambar dagu ko terkerat.. ehehehe~


buat lawatan ke rumah orang2 yang dah kahwin ni kadang2 best jugak.. tambah2 bila ada budak2.. memang penyeri betul.. lepak2 borak2 gelak2.. aidan dah tidur pun nak jerit2.. bagus punya perangai makcik2 aidan ni.. hehe..



~the beauty of friendship is, it can be formed despite the differences between each of us.

No comments: