Monday, February 28, 2011

taking a break from blogging (tanpa rela!!)

waaaahh rindunya nak update blog!!!

Bebanan kerja dan tanggungjawab sosial membuatkan aku kesuntukan masa nak betul2 menghadap laptop dan upload gambar dan tulis entry.. In fact dah 2 minggu berturut2 rasanya aku terpaksa buat kerja during weekend, which is beyond my normality.. Selalunya aku akan seboleh mungkin avoid buat kerja office di rumah especially on weekends.. Bagi aku, rumah bukan tempat untuk buat kerja office.. Unless you work from home atau buat bisnes di rumah.. Tu lain, i can understand that.. Tapi kali ni aku terpaksa break my own rules, just to meet due dates..

My personal time is shrinking :(

Kali ni tak berani nak janji bila boleh kembali ke keadaan asal.. Untuk beri full commitment as a blogger tegar.. Everyday is fully booked.. Kali ni jadual dah penuh a week advance.. Camno??

T_____T i miss writing the most...

No comments: